BRF Tonsättaren har tecknat ett nytt gruppavtal med Tele2
En beskrivning över vad som ingår i föreningens avtal med Tele2 angående leverans av bredbandstjänst. Här beskrivs också hur man gör för att börja utnyttja tjänsten.
Genom att teckna ett gruppavtal med Tele2 har din förening/fastighetsägare utnyttjat kraften i gemensamma inköp.
Gruppavtalet börjar gälla från 2025-07-01 och ger dig en rabatt på tjänster från Tele2.
Så här tar du del av dina tjänster
För att kunna använda tjänsterna i det nya gruppavtalet behöver du göra en beställning. Kontakta oss på Kundservice för
gruppavtal på telefon 0775-17 17 20 så hjälper vi dig.
Ert nya gruppavtal innebär att varje hushåll i föreningen/fastigheten får tillgång till följande:
Bredband 250
• Ett privatabonnemang på Bredband 250/50. Du kan streama film och musik, spela onlinespel, göra nedladdningar,
skicka filer och ha flera datorer, mobiler och spelkonsoler uppkopplade hemma samtidigt.
• Trådlös router ingår för bredband och telefoni.
Du betalar inget till Tele2 för gruppavtalstjänsterna, de ingår i ditt avtal med din förening. Vill du teckna ett större
bredbandsabonnemang får du förstås rabatt. Behöver du ett säkert skydd för alla enheter kan du passa på att beställa
Trygg Surf som är en komplett lösning för att skydda dig på nätet.
Information om dina tjänster
Kom ihåg att se över din uppsägningstid med din befintliga leverantör om du planerar att säga upp det avtalet i samband
med att du tar del av gruppavtalsrabatterade tjänst(er) från Tele2.
Tack vare gruppavtalet rabatteras ett abonnemang per tjänst och hushåll. Efter beställning får du abonnemang, service
och support precis som enskilt betalande kunder och därför tecknas individuella avtal mellan dig och Tele2. Du har
tillgång till dina Gruppavtalsförmåner så länge du bor kvar och avtalet mellan din förening/fastighetsägare och Tele2
gäller.
Normal leveranstid efter att vi har fått din beställning är cirka en vecka. För mer detaljerad information och allmänna
villkor för privatabonnemang besök tele2.se eller läs mer i avtalsvillkoren som kommer tillsammans med ditt
välkomstbrev. Alla priser är per månad inklusive moms. Vi förbehåller oss rätten att justera priser.
Är du redan kund hos Tele2?
I de flesta fall får du en rabatt på ditt befintliga abonnemang på motsvarande tjänst.
Kontakta oss om du har några frågor. Du når vår Kundservice via chatt eller på telefon 0775-17 17 20, med öppettider
vardagar 08.00-19.00 och lördagar 09.00-15.00.
Hälsningar
Holger Fritz
Försäljningschef Konsument
Tele2